sandrasorlov

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Fit me?

Av Sandra Sörlöv - 29 mars 2012 17:29

Sitter här och har lite småont i magen och undrar vad det beror på? *hmm* Har precis vikt den sista tvätten och lagt in i garderoberna. Eller har visst lakanen kvar att lägga in kom jag på. Idag var jag en sväng i Tumba C och gjorde bankärenden... hade en bankgirolapp att lösa in och så behövde jag en ny bankdosa. Sen blev det en runda inne på H&M också. Köpte denna foundation, Maybelline Fit Me foundation, som det ska bli spännande att testa. Behövde en ny och jag har typ noll koll på smink, hehe... Det är kul men inte riktigt mitt kunskapsområde.


 
 
Maria Sjödén

Maria Sjödén

29 mars 2012 17:40

Vet faktiskt ingen som testat " Fit me " så skrev rescension sen :) Jag är dock så ljus som ett lik typ så lär väll inte finnas i min nyans gissar jag, sjukt nog finns det väldigt lite väldigt ljusa foundations på den svenska marknaden vilket ju känns konstigt:P

http://mariasjoden.wordpress.com

Sandra Sörlöv

29 mars 2012 17:42

Ja, får recensera sen då :) Är dock väldigt osäker på om jag tagit rätt nyans. Är som sagt inte så haj på såntdär *s*. Det fanns nån nyans som var rätt blek iaf, dem skryter ju iaf med att ha en nyans för alla :)

 
Maria Sjödén

Maria Sjödén

30 mars 2012 15:30

Ja dem brukar påstå det hehe :)

Råkade kommentera med min gamla bloggadress förra gången visst såg jag nu :P

http://femtillsju.wordpress.com

 
Ida Wåhlin

Ida Wåhlin

31 mars 2012 20:40

Jag köpte också "fit me". Men jag vet inte riiiktigt om jag gillar den. Men använder även ett täckande puder för att det ska bli extra bra! :)

http://idaemiliaellinora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Sörlöv - 13 juni 2012 20:52

Eftersom jag varit lite off med bloggandet och det hänt massor senaste veckorna så kommer här ett "senaste tiden i bilder" inlägg :) Sen ska jag börja bli aktiv igen minsann ;)Rum för barn + Rix FM Festival, 10 juni                  ...

Av Sandra Sörlöv - 21 maj 2012 12:15

Sitter inne vid datorn och jobbar denna härliga och soliga dag... Men blir lite sol för mig alldeles strax då jag ska äta lunch. Just nu jobbar jag med en produktkatalog för min ena butik, www.romantikbutiken.se Tror den kommer bli riktigt snygg! D...

Av Sandra Sörlöv - 21 maj 2012 07:31

Här kommer fortsättningen på min reseberättelse. Dag 3 så skulle min kära make ha två föreläsningar på sitt event (hela anledningen till att vi var i Berchtesgaden) så han var borta ca 10-16. Jag roade mig med att strosa runt i maklig takt i stan och...

Av Sandra Sörlöv - 18 maj 2012 13:00

Nu har jag inte bloggat på länge och det har ju förstås sina orsaker. Vi var bortresta en vecka då jag och mannen var på semester i 4 dagar. Vi var i Bayern i södra Tyskland samt i Salzburg, Österrike. Tänkte visa en hel del bilder från vår resa :) V...

Av Sandra Sörlöv - 1 maj 2012 17:37

Idag är det sista chansen att utnyttja erbjudandet om 20% rabatt på www.uk-kids.seLägger in ett urval av produkter också :)     Ett urval av produkter hos Uk-kids:                                            ...

Presentation


Jag heter Sandra, är 27 år och bor i ett mysigt radhus i Tumba utanför Stockholm med min käre make, Vinga 5 år, Lycka 2½ år och katten Sierra.

Jag är egen företagare och driver tillsammans med min man, uk-kids.se och romantikbutiken.se (se nedan)

Mina butiker

 

Sponsrade länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länktips


Ovido - Quiz & Flashcards