sandrasorlov

Alla inlägg under mars 2012

Av Sandra Sörlöv - 27 mars 2012 12:33

Nu har jag suttit och påtat med bloggen ett tag och nu börjar den bli som jag vill ha den :) Trevligt det. Till och med huvudvärken har gått över, kanske för att jag började greja med detta roliga. Eller så var det iprenen som kickade in. Vilket som, så är det skönt att bli av med den! Hur roligt det än är så måste jag dock ta tag och jobba lite och har en del tvätt att vika här hemma också. Sen kanske det blir träning innan hämtning på förskolan också...

Av Sandra Sörlöv - 27 mars 2012 12:11

Jag blev lite inspirerad av min fina granne som skapade en blogg, blev lite sugen själv. Så återupptäckte min gamla blogg och läste lite och blev nostalgisk. Men men, nu börjar jag på en ny kula :) Känns lite fånigt att fortsätta på en blogg från 2009 så det får bli en helt ny istället. Nya tider, ny blogg...

Jag kommer blogga om vardagen och familjelivet med man & barn, träning, resor, bakning, mode, barnkläder och min webbutik m.m

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra, är 27 år och bor i ett mysigt radhus i Tumba utanför Stockholm med min käre make, Vinga 5 år, Lycka 2½ år och katten Sierra.

Jag är egen företagare och driver tillsammans med min man, uk-kids.se och romantikbutiken.se (se nedan)

Mina butiker

 

Sponsrade länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länktips


Ovido - Quiz & Flashcards