sandrasorlov

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Sandra Sörlöv - 3 april 2012 16:36

Har precis lagt en beställning hos www.allice.se
En god vän till en tjej jag känner som har denna butiken. Ska bli kul att få hem sen :) Gå in där och kika vet jag, superfina grejer till bra priser.


     

Av Sandra Sörlöv - 3 april 2012 12:15

Pju, har precis städat bilen :) Pappa ringde också och han var mäkta förvånad över att JAG städade BILEN ;) Det har liksom i princip aldrig hänt, höhö. Men det är mycket roligare nu då man har ny bil (läs: nyare). Då vill man ju att den ska förbli fin också :) Så idag har den fått utvändig tvätt i biltvätten, dammsugning och torkning inuti samt avsköljning av mattorna. Och i förmiddags var jag till Peugeot i Sätra och fick en extranyckel eftersom de inte hittade den då vi var och hämtade bilen. Alldeles strax ska jag gasa ner till centrum och möta gubben för en lunch innan han ska på möte. Tror allt det får bli thaimat, mums!

Det blev Lekslottet i lördags och det tyckte tjejerna var superroligt. De åkte sjuttioelvamiljoner gånger i de dära långa rutchkanorna. Modiga Lycka är nu så stor att hon klarar av att åka alldeles själv också :) Sen kom Maria och barnen dit också så tjejerna lekte lite med Linn också. Så blev det glassfika :) Handla lite och köpa pizza påvägen hem. På kvällen kom Jessica, David & Nova och hade lördagsmys med oss. Ostbricka och Gladiatorerna på TV, mys det! Igår söndags var vi och handlade, Lycka hade lekgympa och så var Marie här på kvällen.

Igår körde jag ett asroligt pass på gymmet, Afro, dvs afrikansk dans. Första gången jag provade det och det var jättekul :) Hoppas verkligen det inför Afro på gruppträningsschemat för igår var det bara istället för Jalla Orient eftersom ledaren där var sjuk. Tyvärr känner jag av benhinnorna lite idag. Stör mig att jag inte ska kunna köra pass utan att få ont :( Well, nu blir det lite vila från det... Hade tänkt träna dagtid idag men har haft huvudvärk mest hela dagen. Nu har det dock gått över men nu hinner jag nog inte träna innan jag ska hämta barnen så får bli ikväll istället. Vägde mig i morse igen... - 4,4 kg :)

Presentation


Jag heter Sandra, är 27 år och bor i ett mysigt radhus i Tumba utanför Stockholm med min käre make, Vinga 5 år, Lycka 2½ år och katten Sierra.

Jag är egen företagare och driver tillsammans med min man, uk-kids.se och romantikbutiken.se (se nedan)

Mina butiker

 

Sponsrade länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länktips


Ovido - Quiz & Flashcards