sandrasorlov

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Sandra Sörlöv - 16 april 2012 20:21

Vi har underbara babyfiltar i lager i min webbutik www.uk-kids.se

Pris: 120-140 kr.

Så mjuka och sköna :)        

Av Sandra Sörlöv - 16 april 2012 11:40

                   

     

   

 
Av Sandra Sörlöv - 16 april 2012 11:22

Men för i h****** !!

Varför kraschar bloggplatsen hela tiden när jag håller på och skriver inlägg? Så irriterande!


Tredje gången gillt nu eller? Hoppas verkligen det för orkar inte skriva om detta inlägg flera gånger! Jag har inte bloggat på hela helgen så nu vill jag verkligen uppdatera lite. Helgen har varit fullspäckad med roligheter :) I lördags hade vi tänkt åka till Skansen men så vaknade vi och tittade ut på en halv dm snö, nej Skansen får vänta! Istället åkte vi till Sydpoolen i Södertälje och badade bort ett par timmar. Jag och Vinga åkte de stora rutchkanorna, Lycka åkte de små rutchkanorna, vi guppade i vågorna, flöt runt i strömmen, bubblade, relaxade i den jättevarma terapibassängen, åt lunch m.m Jättekul!


Igår söndag bakade jag kanelbullar hela förmiddagen. Flickorna hjälpte mig lite också :) Sen luktade det minsann smarrigt i hela huset. Efter lunch var Lycka med sin pappa på Lekslottet och tjoade runt. Jag var med Vinga på Oscars 5 årskalas :) Det var trevligt! Barnen lekte och fikade och gissade vem som gömde sig under filten och ritade knorren på grisen och fiskade fiskdamm. Oscar fick ett piratlektält av oss i present.


  

 

 

Presentation


Jag heter Sandra, är 27 år och bor i ett mysigt radhus i Tumba utanför Stockholm med min käre make, Vinga 5 år, Lycka 2½ år och katten Sierra.

Jag är egen företagare och driver tillsammans med min man, uk-kids.se och romantikbutiken.se (se nedan)

Mina butiker

 

Sponsrade länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länktips


Ovido - Quiz & Flashcards